68795_507080345990206_544864085_n

 Se întâmplă să mă îndrăgostesc de oameni fără prea multe calităţi, dar care au una singură care le acoperă pe toate. Mă îndrăgostesc de oamenii cu suflet frumos. Sunt oameni cu cicatrici în suflet, cu răni deschise chiar, dar fără ca inima să li se urâţească. Doar un suflet frumos poate însenina chipul.
Mai există şi suflete chircite, izbite de răutăţi, lăcomii, invidii…Oamenii aceştia nu pot fi frumoşi, oricât de strălucită le-ar fi mintea şi înfătişarea. Ce viaţă săracă au…Păcat că unii oameni uită că au suflet şi uită, de asemenea, să mai privească în el.
Sufletul e tot ce avem noi mai frumos şi trebuie să avem grijă de el. Datorită sufletului ştim să zâmbim.
Mă îndrăgostesc de o persoană amabilă în autobuz, de o vânzătoare care mă serveşte cu zâmbetul pe buze, de iubitorii de animale. Sunt o mulţime de oameni frumoşi, dar agitaţia zilnică ne împiedică să-i observăm. Sensibilitatea mea mă face mereu să privesc în interiorul meu şi îmi las sufletul să simtă.
Oamenii au nevoie de oameni. Am nevoie de oameni minunaţi care să îmi umple sufletul, să simt că viaţa are mai mult gust datorită lor. Câte un pic de lumină din fiecare om frumos te face şi pe tine să străluceşti. Imi doresc ca oamenii să înveţe că puterea oamenilor buni şi frumoşi este mare şi să le caute compania, nu să le întoarcă privirea. Micile momente frumoase pe care mi le ofera un om, poate printr-un singur gest…îmi rămân în suflet. Omul acela, fără să ştie, îşi pune amprenta pe sufletul meu. Un zâmbet, o privire, o îmbrăţişare, un gest facut cu afecţiune, o vorbă…dacă ele conţin dragoste, fericirea e garantată.
Am întâlnit oameni care m-au ajutat să îmi măresc încrederea în mine şi să am curajul să fiu eu însămi. Am fost, la rândul meu, un exemplu, un ajutor pentru cineva care a vrut să fie un om frumos. In viaţă întâlnim oameni care ne ajută să fim cum vrem sa fim.
Oamenii frumoşi îşi ascultă inima şi sunt în armonie cu ea. Oamenii frumoşi nu-şi vând sufletele pentru lucruri, ei îşi oferă sufletele celor ce au nevoie de iubire. Oamenii frumoşi iubesc oamenii, adevărul, cuvântul, natura, dărnicia, răsăritul, zâmbetul, simplitatea, îmbrăţişările.
Când ţi se adresează cuvinte frumoase…fă în aşa fel încât să le meriţi!
Simplitatea şi omenia dezvăluie un suflet frumos! Luiza Ionescu